Tuesday, May 28, 2013

~Cuti Cuti~

Assalamualaikum....

Selamat pagi sekali lagi.  Entri kedua untuk hari ini.  Untuk makluman, hari ni aku cuti ye.  Cuti tak dirancang tapi aku dah mohon cuti semalam.  Mengikut perancangan awal mahu berjalan-jalan sekitar Melaka sambil membawa pelancong dari luar Melaka.  Kalau pelancong mestilah dari luar kan?Ada tak datang dari dalam?Kiranya hari ini aku jadi TG.  Tahu tak apa itu TG?Tourist Guide ye.  Aku, Dia & TG!Oppssss, sori Mira Mokhtar.  Hehehe...Jangan marah nanti cepat tua.  Dah tua nanti menggerutu.  Oh tidak!!!Aku ingat hokey statement itu. Peace!!!

Okeylah, sekian dulu.  Buat Mira Mokhtar dan Faezah Alias, ucapan khas buat korang.  'Selamat bekerja, bekerja dengan setekun-tekunnya.  Ahkak cuti dek non.  Jangan jelesssss.  Khamis ni kita ke Key El.'  #Dengki.  Bhahaha...Entri ni sebenarnya lebih ditujukan kepada mereka berdua.  Chao!!!

Publish!!!








                                                                                                                  

2 comments:

Myra Mokhtar said...

ishh akk ni x leh simpan rahsia tol la.. pe yg menggerutu? story sikit nak tau gak huhuhuhu

Unknown said...

serius sy xjeles!!!sbb sy nak g langkawi...weeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!