Monday, May 27, 2019

My Birthday Giveaway By Fyda Adim

STICKY POST!!

Assalamualaikum semua.

Sudah lama aku tidak buat giveaway. Memandangkan hari lahir aku semakin hampir, aku ingin buat giveaway secara kecil-kecilan. Maka dengan ini, hari ini aku berbesar hati untuk membuat GIVEAWAY sempena ulangtahun kelahiranku.  Marilah meriahkan GIVEAWAY yang aku langsungkan di sini.

Ikut syarat dengan betul.

1) Wajib buat satu entry bertajuk My Birthday Giveaway By Fyda Adim.

2) Tempek banner di atas itu dekat entry tersebut dan publish!!

3) Kemudian, letak link entry segmen GIVEAWAY korang dekat comment giveaway ini.

Syarat tambahan pula.  Mudah sahaja.

1) Follow blog ini.

2) Like Fanpage blog ini di link INI.

Itu sahaja. Faham tak?

Hadiah-hadiah Giveaway ini berupa buku-buku yang ada karya aku. Ada yang aku tulis anekdot, cerpen dan juga travelog.

Buku Antologi Kembara - Karyaku Trip Ke Thailand.

Kisah anekdot mengenai Diari Isteri PJJ bersama penulis-penulis lain.

Buku Antologi kisah pengasuh. Karyaku adalah cerpen berjudul Sebenarnya.

Buku Antologi Cerpen Karyawan Wanita. Karyaku berjudul Korban Kasih.

Ada hadiah tambahan yang akan diselitkan iaitu:

Fridge magnet

dan

Penanda buku.

Pemenang akan dipilih secara random. Dari blog akan dipilih dua orang pemenang dan dua orang lagi akan dipilih dari Facebook dan Instagram. Giveaway ini bermula dari 27 Mei 2019 (Isnin) dan berakhir pada 3 Jun 2019 (Isnin).  So, apa tunggu lagi.  Jom sama-sama join GIVEAWAY ini.  Semoga mendapat sambutan daripada anda semua.  Sekian.

Salam pena,
Fyda Adim


2 comments:

Warisan Petani said...

Mudah2an meriah sambutannya

Hanisah Mat Azit said...

Dah abis tarikh.. ��