Thursday, May 9, 2019

Kisah Percutian Ke Krabi Dalam Mingguan Wanita

Assalamualaikum.

Selamat tengah hari.

Kisah ini sudah lama tersiar dalam Mingguan Wanita. Keluaran Mac tempoh hari. Memandangkan hari itu sibuk dengan nak berpindah, jadi aku tak ada hati nak berkongsi pun. Menulis jauh sekali. Memikirkan hal nak ke tempat orang sahaja.

Kisah percutian aku dan keluarga ke Krabi dan Hatyai tersiar dalam Mingguan Wanita. Sudahlah nak beli majalah ini susah nak jumpa. Entah kenapa masa itu susah benar aku nak dapatkan majalah ini. Kalau masa tak nak beli, bersepah-sepah. Bila dicari tak pula timbulnya.

Covernya si cantik Sari Yanti bersama anaknya.

Sebanyak dua muka surat kisah ini ditulis.

Adalah sekeping gambar aku seorang diri terselit di situ.

Inilah rupa penuhnya.

Percutian ke Krabi dan Hatyai memang sangat menyeronokkan. Trip ke sana secara road trip dan berkonvoi. Oleh kerana percutian ini paling indah bagiku, aku titipkan sedikit kenangan Cerita Krabi dan Hatyai aku belum pernah siarkan di blog. Nantilah aku tulis kalau rajin.

Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim


No comments: