Tuesday, October 9, 2012

~Tempat Sama, Menu Berbeza~

Sudah 2 hari aku dan mira lunch tempat yang sama. Kemanakah kami?Kita orang di Mydin jea. Itu jea tempat yang kami mampu tengah2 bulan nie. Lunch di tempat yang sama tapi menu semalam dan hari ini yang kita orang makan adalah berbeza.

Ini menu untuk semalam adalah Nadi Ayam. Kenal tak macam mana rupanya?hikhikhik. 1st time upload gambar guna instagram. Cantikkan?boleh edit2 gitu. Terkial-kial jugak aku nie. Asben aku ada tolong ajar bini yang buta it nie.

Inilah peneman aku waktu lunch. Mira, cantik tak gambar ko setelah diedit. So sweettt. Hihihi

Dan hari nie kami berdua makan mee sup untuk lunch sebab breakfast tadi dah bedal nasi lemak.

Orang yang sama makan lunch bersama aku sama seperti semalam.

Aku pun nak jugak menonjol untuk entry kali nie. It's me yo!!!Alhamdulillah sudah kenyang mata pun sudah memberat. Hulur bantal mahu lelap. Nikmatnya kalau dapat melelapkan mata. Ahakssss... Note>>>Yeahhh, saya berjaya guna instagram atas tunjuk ajar asben. Tq bang!!!

No comments: