Tuesday, October 9, 2012

~Asben Masak Dinner Tadi~

Entry sebelum tidur. Sambil bergolek-golek sambil update blog. Awesome kan?hihihi. Nak cite pasal dinner tadi. Aku tak masak tapi asben yang masak. Solehnya laki aku. Hihihi. Kali nie aku nie dapur hanya membantu sebab jari aku sakit nie. Jari ok yang sakit sebab ada cagu. Entahlah aku pun tak tahu mcm mana boleh kena tapi kalo terlanggar benda sakitlah jugak. Oklah nie gambar makanan untuk dinner tadi. A very simple menu from my asben. Jadilah kan. Janji kenyang. Jom tengok gambar. Maklumlah dah tahu guna instagram seronok pulak mengedit gambar. Cantik skit masuk blog. Tidakler pandai mana pun baru amatur.

Gambar makanan yang aku makan tadi. Maggi kari, mushroom soup dan kentang goreng. Itu jea. Sekian dan selamat malam. Jiwa makin tak tenteram dan emosi dek kerana Adam dan Hawa.

No comments: