Tuesday, October 23, 2012

~Pulau Pangkor, Gunung Lang Dan I-City~

Salam dan selamat pagi selasa.

Today back to normal routine.  Hari ini baru mula bekerja setelah balik dari bercuti weekend hari tue.  Last minute planning nak pegi bercuti pun.  Biasalah asben aku memang gini.  Kang plan bagai nak rak tak jadi so aku takler meletakkan harapan yang tinggi untuk bercuti.  Asben aku kan bizi memanjang kang aku letak harapan tak menjadi.  So bila dia dah bukak mulut aku pun terus ok!!!!Jangan banyak cakap. 

Tugas aku untuk kemas beg dan kami bertolak jumaat lepas ke Perak dan bermalam di rumah bff aku masa belajar di Politeknik.  Rumah bff aku di Bandar Universiti Seri Iskandar.  Jom kita review cerita-cerita yang bakal aku coretkan di blog ini. 

Kisah pertama di Pulau Pangkor.  Inilah family potrait kami di Pangkor.  Jalan ramai-ramai ada jea orang boleh amikkan gambar kami berempat.   

Kisah kedua kami di Taman Rekreasi Gunung Lang.

Dan akhir sekali kisah kami di I-City.  Memang awesomelah tempat nie.  Cerita sepenuhnya bakal menyusul satu-persatu yea mengikut kerajinan aku nie.







                                                                                                                     

No comments: