Tuesday, October 16, 2012

~Fokus Yea!!~


Morning semua. Wah nak show off ke ko nie kata buat keje. Kikiki. Nie update laju2 sebelum mulakan keje. Bukan nak show off yea. Tak baik. Blog nie kan seperti diari pada aku. Ada ke diari bagi orang baca. Ini diari umum yang boleh dikongsi. Yang tak boleh dikongsi kita simpan dalam hati jea.

Kadang aku pun ikut mood jugak. Datang malas satu keje tak jalan tapi taklah sampai makan gaji buta. Aku nak keberkatan untuk hidup aku nie. InsyaAllah. Hari nie nak fokus pada kerja yea sebab esok nak cuti. So nak settlekan kerja. Macam cuti lama sangatler padahal sehari jea. Poyo jealah ko nie. Dah2 aku nak buat kerja dulu. Jumpa next entry.

Nota kaki>>>Hidup akan lebih indah jika kita sentiasa berfikiran yang indah2 sahaja. Perasaan aku rasa cukup tenang hari ini.

No comments: