Thursday, October 4, 2012

~Berbaju Batik~

Tadaaaa. Malam tadi datang rajin nak iron baju batik sutera nie. Selalu memang malas. So hari ini aku berbaju batik di hari khamis. Memang hari khamis pakai baju batik tapi memang jarang nak pakai yang sutera nie. Malas nak iron. Dasar pemalaslah katakan. Point utama baju kurung aku pakai nie baju lama sebenarnya. Mak aku yang belikan kain sutera nie. Masa tue masih belum berkahwin lagi. Nasib muat lagi. Sekarang nak suruh aku beli kain sutera tidakler aku mampu. Sayang duit. Dasar kedekutkan. Oh nie yea gambaran baju kurung aku ari nie. Ambil gambar masa drive tadi. Terror tak aku memandu sambil bergambar. Hihihi. Taklah tunggu lampu hijau lama sangat bergambar ajelah kojenya. Motif buat entry nie sebenarnya tengah bosan. Nak sambung buat keje. Nanti sambung lagi. Bye...

No comments: