Monday, October 15, 2012

~It's Monday..Yeahhhhh!!!~


Alahai..Asal hari isnin jea mesti nak buat entry pagi yang moody.  Hari nie tak nak monday blues sebab sekarang nie setiap hari isnin memang hari yang aku nanti-nantikan.  Poyonya ko alfidah!!!Kikiki.  Memang aku tak sabar menanti hari isnin.  Inilah akibatnya kalau dah addicted sangat.  Aku kalau dah minat memang sepenuhnya.  Itulah aku!!!Nak tahu sebab apa???Sebab mereka berdua.

Adam Mukhriz dan Ain Hawani.  Aku memang sudah jatuh hati dengan lakonan mereka berdua.  Dulu taklah addict sangat dengan AA tapi dalam drama nie memang tersangat suka dengan lakonannya. 

Nadiya Nissa...Pelakon terbaru yang aku minat.  Suka tengok gaya dia dalam Ain Hawani yang baru!!!

Ini babak yang ditunggu-tunggu.  Saat-saat mereka berbaik dan saat Ain Hawani menerima Adamnya kembali.  Dah aku pulak mood jiwang.  Ngeeeee...Dah-dah cukup.  Pi buat keje yea.  Cepatlah malam...Hehehe

Sumber gambar : Google







                                                                                                                    

1 comment:

rina mazlan said...

Ni episod yang keberapa ni?? Nak tengok jugekkk... Salam kenal :P