Thursday, October 18, 2012

~Cerita Makan Lagi~

Hari nie tak sempat nak update blog sebab kepenatan semalam tak hilang lagi. Penat yang amat sangat tapi puas hatilah. Oklah sebelum aku tulis entry mengenai birthday party untuk asben aku cerita skit mengenai ini. Makan malam untuk malam kelmarin. Mak aku tidur umah aku so bawaklah mak aku dinner kat kedai. Itupun kedai kat depan taman kita orang jea. Situ pun sedap juga masakkannya.

My mom dengan nana.

Pandai adriana menyuap neneknya keropok.

Orang yang sehari sblm bertambah umurnya.

Laici kang untuk asben.

Bubur nasi untuk kedua anakanda.

Mee goreng mamak untuk asben.

Nasi paprik untuk aku. Mak aku makan nasi goreng kampung. Alhamdulillah kenyang. Rezeki untuk malam itu. Sesekali nak makan luar bila jemu makan masakan sendiri. :-)

No comments: