Sunday, October 7, 2012

~Simple Lunch Dan Minum Petang~

Ini untuk lunch dan minum petang semalam. Bukan hari nie. Hari nie hari untuk bermalasan-malasan di rumah. What a lazy day!Breakfast tadi asben aku belikannadi goreng. Itu dah twntu kenyang sampai ke lunch. So tak masak petang kang makan kat luar jealah. Nak kata bermalasa-malasan pun tidak sebab aku lipat baju yang berbakul. Bukan berbakul tapi berbakul-bakul. Orang rajin memang rupa ini. Hah...

Semalam lunch masak pasta fettuccine. Nak diet tanpa makan nasi. Hihihi. Dietlah sangat ko nie kan. Ini jealah yang aku makan. Malan rasa lapar asben belikan aku roti telur.

Lepas dah masak terlebih rajin. Cadang nak buat something untuk minum petang. Nana tak ada ikut mil pi mandi kolam. Tinggal aku dengan ammar. Ammar rak ada kakak memang dia hentam tidur jea. So tengok bahan-bahan ada aku buatlah oreo cupcakes. Inilah hasil baking aku petang semalam. Lagipun nanti mil aku balik boleh makan.

Ini hasil cupcake yang telah diletakkan cream. Aky guna fresh cream jea. Itu yang senang then tenggekkan biskut oreo. Simple kan menu aku semalam. Sekian terima kasih. To be continued...

1 comment:

sueada said...

selalunya buat cupcake coklat jer.
bleh jugak la try cupcake oreo. :)