Thursday, October 25, 2012

~Menang Micro Hi-fi Player Dari 7 Eleven~

Dapat tahu semalam itu pun dari asben.  Asben aku sms aku suruh tengok email.  Rupanya dia dapat email mengatakan yang dia menang dari 7 Eleven.  Asben aku forwardkan email yang dia dapat tue.  Inilah email yang asben aku dapat yang telah diforward pada aku. 

From: sarachin@fn.com.my
Date: Fri, 19 Oct 2012 18:25:46 +0800
Subject: FW: Amazing Wins Conetst with 7-Eleven
To: affendy.bidin@live.com
Dear En Affendy

You have won a Philips Micro Hi-fi player  in the recent contest that F&N Beverages Marketing held together with 7-Eleven.

Please contact me at 012-3166378 on Monday to find out how to claim your prize.

All prizes not claimed within 30 days of this notice will be forfeited.

Thank you.

Sincerely
Sara Chin

Baru beberapa hari lepas kita orang cakapkan hal nie.  Alhamdulillah rezeki untuk kami walau 3rd prize pun.  Kira hadiah nie milik aku jugak sebab aku yang kirakan logo kat borang contest tue.  Naik juling mata dok mengira logo 100 plus dan logo F&N.  Tapi letak nama asben sebab dia yang dok membeli air 100 plus.  Memang dia minum 100 plus.  Dalam kereta memang standby jea air 100 plus sebab opis asben aku kan jauh.  Itulah air yang dia minum untuk menghilangkan mengantuk.  Kikiki.  Tapi dek kerana malas nak mengira akulah yang tukang kira logo tue.  So ini dikira hadiah bersamalah yea.  Apa-apa pun alhamdulillah.  Semangat datang berkobar-kobar lagi untuk join contest.  Kalah belakang kira, yang penting kita join!!!Mana tahu ada rezeki.







                                                                                                

1 comment:

Unknown said...

korang ni mmg murah rezeki ler...