Friday, October 19, 2012

~Entry Tengah Malam~

Tengah-tengah malam mari update satu entry supaya tidak ada entry yang lama tersimpan sebagai draft.  Ini cerita untuk jumaat lepas yang aku amik emergency leave sebab sakit jari akibat cagu.  Ngada2 kan baru sakit jari dah amik cuti.  Memang sakit berdenyut kalau pi kerja pun memang tak akan selesa untuk berbuat apa-apa.

So jumaat lepas duduklah aku bertiga di rumah.  Adrianammar yang jaga mama ke mama jaga merek?Hehehe.  Saling berjaga tapi rasanya mama yang tak berjaga.  Nasib pagi tue dia orang behave baik sangat walaupun terkadang menyuruh mamanya menjadi tarzan.

Tengok dia orang.  Buat hal masing-masing dan berdikari sendiri.  Dalam tengahari tue aku bawak dia orang pi Jusco untuk lunch sebab aku tak masak.  Jari sakit!!!Aku amik Mira dulu sebab dia pun nak lunch.  Kebuluran katanya.  Jangan kata kebuluran jea tapi kehausan jugak sebab botol airnya tertinggal.  Kikiki.

Kami di food court.  Lekakan ammar dengan hp.

Aku suruh adriana belikan kaya ball untuk ammar.  Ammar memang kena sentiasa diupah dengan makanan.

Inilah budak bernama Ammar Qayyum.

Macam biasalah kalau ke Jusco inilah feveret aku.

Ini da otw nak anto budak kecik nie.  Dia kenalah masuk kerja balik.  Jangan nak memonteng yea.

Ammar yang sangat aktif masa bawak ke Jusco.  Sebab lapar kot anak-anak aku aritue kan mamanya tak masak.

Ini pulak sebelah malam.  Kita orang keluar untuk mencari gadget untuk adrianammar.  Itu pun sebab beli guna duit raya dia orang.

Papa kat belakang tengah dalam proses membeli.  Aku dah boring menunggu.  Suruhlah anak-anak bergambar.  Sekian jealah untuk entry tengah malam.  Nanti aku update cerita pasal celebration untuk besday asben. 


 



                                                                                                                    

No comments: