Monday, August 20, 2018

Gadis Dan Cermin Masa Depan Buku Baharu

Assalamualaikum.

Selamat pagi semua.

Selamat bekerja.

Selamat cuti sekolah.

Semoga selamat semuanya. Minggu ini minggu berehat. Berehat daripada huru-hara. Anak-anak cuti sekolah, maknya menarik nafas lega. dapatlah berehat sekejap daripada baju sekolah. Dapatlah berehat daripada memikirkan bekalan anak-anak, berehatlah sekejap sebelah pagi terkejar hantar anak-anak dan sebelah petang menjemput anak-anak pula. Semua mahu cepat.

Baiklah, entri ini aku nak kongsikan buku baharu yang aku beli untuk bulan ini. Sebenarnya dah lama aku memesan pada penulisnya tapi aku boleh terlupa. Barulah bulan ini aku dapat membelinya. Beberapa kali juga aku meninggal pesanan pada penulisnya supaya simpankan untuk aku. Faktor usia asyik terlupa. Itu pun teringat bila penulisnya menulis tentang bukunya ini di dinding muka buku.

Naskhah ini menghimpunkan kumpulan cerpen remaja.

Setiap kali aku membeli, pasti penulisnya menitipkan sesuatu di dalamnya. Semoga aku dapat meneruskan misi membaca aku. Sesiapa yang berminat boleh beli dengan penulisnya, Mohd Helmi Ahmad atau boleh layari blognya di SINI.

Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim




No comments: