Monday, August 27, 2018

Candy Buffet Di Dewan Taming Sari MBMB

Assalamualaikum.

Selamat petang.

Sabtu lepas, aku terima tempahan candy buffet saat-saat akhir untuk majlis perkahwinan di Dewan Taming Sari MBMB. Dapat tempahan jumaat dan setelah berbincang aku setuju untuk terima. Bukan aku yang turun padang pun. Seperti biasa adik-adik aku yang uruskan bab menyusun atur dan menghias candy buffet.

Aku cuma berurusan bab memesan kuih-muih sahaja. Selebihnya adik-adik aku yang uruskan. Walaupun tempahan last minit, alhamdulillah berjalan lancar cuma adalah dikenakan bayaran tempahan untuk last minit. Sebab kelam-kabut sikit nak beli barang. Nasiblah barang lain ada.

Marilah tengok beberapa keping gambar yang sempat diambil.

Menu-menu yang sudah disusun.

Pandangan dari sisi depan.

Nama pengantinnya.

Gambar penuh sekali lagi dari sisi depan.

Itu sahaja entri ringkas untuk petang ini. Untuk warga Melaka yang ingin menempah candy buffet bagi majlis keraian bolehlah hantarkan whatsapp pada aku di talian 017-6741270. Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim



No comments: