Tuesday, June 26, 2018

Salam Aidilfitri Buat Semua

Assalamualaikum.

Selamat malam.

Anak-anak sudah kembali ke sekolah. Macam biasa sibuknya bila mereka kembali ke sekolah. Pagi petang siang malam sibuknya usah dikata. Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan Salam Aidilfitri buat semua pembaca blog ini yang secara langsung atau tidak langsung menyinggah di blog aku yang tidak seberapa ini.

Minggu lepas lagi sudah mula kerja. aku mula hari rabu tapi entri ucapan ini tertangguh nak tulis. Itu yang aku tulis entri lain dulu. Jadi sementara dalam bulan Syawal ini aku tulis juga entri ini.

Ini status di Facebook.

Ini kad ucapan raya yang aku buat saat-saat akhir sebab yang tukang buat dah cuti. Jadi aku yang tidak pakar ini pun hentam sajalah membuatnya.

Sekian entri ringkas untuk malam ini. Cerita raya akan menyusul nanti. Banyak sangat gambarnya sampai berpinar-pinar nak memilih. Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim


3 comments:

Warisan Petani said...

Salam Lebaran
Maaf zahir batin

ejulz said...

Salam aidilfitri :)

Jemput join segmen ejulz jika sudi :)
https://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

adianiez AIDA said...

Kita x beraya bersama kan?