Tuesday, December 18, 2012

~Seronok Tengok Mereka~

Bersambung kembali...

Hari ini entry kisah anak-anak jea.  Al-maklumlah anak-anak tak ada kat rumah.  Biar hari ini cerita mengenai dia orang jea.  Semalam duduk sorang-sorang kerja aku tengok gambar-gambar dia orang dalam pc.  Habis aku belek-belek semua gambar-gambar dia orang.  Dari gambar lama sampai gambar sekarang.

Parah sangat aku nie ke?Ke aku yang sorang over bila anak-anak tak ada depan mata.  So inilah salah satu gambar koleksi yang aku suka tengok.  Ammar kecik lagi masa nie.  Masa nie dia orang tengah leka dok bermain.  Keje mama amik gambar jea.  Jom tengok gambar.
 
Sayang anak-anak mama.  Itu sajalah entry kedua untuk hari ini.  Untuk aku melepas rindu pada mereka.  Baru tak jumpa 1 hari setengah dah macam-macam.  Tak apa, esok aku dah jemput dia orang balik!!!






                                                                                                                                          

No comments: