Monday, December 24, 2012

~Chistart Lagi~

Nyum..nyum..

Siapa suka makan chistart?Sila angkat tangan.^-^
Minggu lepas aku buat chistart sebab ada opismate yang order untuk dijadikan hantaran.  Mula-mula nak tolak tapi at last tak sampai hati.  So buatkan jugak.  Bukanlah tak nak buatkan tapi sebab memikirkan sekarang nie aku kesuntukan masa.

Tapi alhamdulillah, lega bila aku dapat jugak buatkan chistart untuknya.  Tidaklah timbul perasaan bersalah dalam diri.  

So, inilah chistart yang diorder.  Selamat bertunang Naziatul Azidah & Muhammad Hafiz.

Hah, yang nie lebih dari yang diorder.  Aku tulislah Am&Ain sebab aku nak bagi khas untuk Mira Mokhtar sebab kami peminat tegar drama AH.  Jangan marah yea pada yang tak berminat dengan drama AH nie.  Heeee...Harap ko sukalah yea cik mira oi.

Itu jealah.  Rasa macam nak buat lagi chistart nie tapi tengoklah pada kerajinan aku.  Kalau malas menguasai diri lupakan saja niat murni itu.  Oklah..Sekian dulu.








                                                                                                                  

2 comments:

Unknown said...

kenapa tiada cheesetart utk ku???sedeynyer...

Myra Mokhtar said...

sdp3...lain kali bwk byk skit ok =)