Tuesday, December 25, 2012

~Hari Nie Busy Skit~

Assalamualaikum dan selamat malam.^__^

Dah malam barulah berkesempatan nak update blog.  Hari nie tersangatlah busy body di dapur.  Pung pang pung pang kat dapur menyiapkan beberapa menu iaitu kek dan lasagna.  Atas permintaan dari seseorang maka aku gigihkan jugak diri ini bersilat, bertaekwando dan berkungfu di dapur kecilku yang merah menyala itu.  Heee...

So time-time macam nielah baru punya masa untuk update blog.  Blog sudah sebahagian dari diriku maka kena jugak update walau satu entry pun.  Heeee..

Oklah sebelum aku merepek berjela-jela jom tengok apa yang aku busy body sangat siang tadi sampai tak ada masa untuk blog.  Memang tadi marathon sekejapan.  Mana nak buat kek, mana nak masak untuk tengahari sebab laki aku nak keje petang, mana nak siapkan lasagna, mana nak layan budak berdua tue.  Memang tak terlayan tapi akhirnya aku berjaya melakukannya walau diri stress-stresslah.  Heeee.

Ini kek coklat moist dengan choc ganache yang diorder oleh jiran sebelah rumah.

Ini pulak kek coklat moist size mini.  Aku saja buat sebab nak bagi pada mil aku.

Ini pulak kek untuk aku!!Bukan aku kek aku sorang tapi share dengan laki den sebab aku tulis hepi annibersary.

Yang ini pulak lasagna untuk kat rumah.  Aku buat sebab adik ipar aku request nak makan lasagna.  So aku buatkan yang kecil untuk kat rumah.  Asben aku nak makan!!

Tadaaa...ini kat rumah punya.  Untuk laki den tapi aku dah ngap dulu.  Lambat sangat nak tunggu dia balik kerja.  Inilah rupanya setelah dipotong.  Nyum nyum..Errrrkkkk.  Alhamdulillah.  Kenyang sudah!!

Anak-anak aku mil aku sudah ambil.  Buat sementara nie dalam minggu nie mil aku jaga my kids.  So aku kembali sunyi!!!Till then..

With love, AA
Publish!!







                                                                                                                     

No comments: