Tuesday, December 18, 2012

~Minum 100 Plus~

Kembali, kembali dan kembali lagi..

Ini adalah entry yang didraft berkurun lamanya.  Oleh kerana malam tadi aku tanpa sesiapa maka aku taip entry seberapa banyak yang aku larat.  Asal ada idea aku tulis.  So inilah entry yang aku tulis.  Ada gambar sayang pulak kalau dibiarkan.

Aku memang minum air 100 plus nie.  Kalau badan rasa letih jea memang hentam air nie sebotol.  Asben aku rajin jugak beli 100 plus.  Dia beli aku kebas.  Hehehe.  Kan aku kata dasar bini kedekut macam nielah.  Kejenya asyik nak kebas apa laki beli.  Sayang nak keluar duit sendiri.  Heeee..

So korang ada minum 100 plus tak?Kalau korang tak bertenaga korang minum air apa atau ada makan apa-apa supplement ke?Cuba suggest sikit sebab aku nie kadang letih memanjang.  Setakat nie memang minum 100 plus.  Kalau rasa badan tak sihat, aku cepat-cepat minum 100 plus kuranglah sikit.  Betul tak?Atau aku yang salah?







                                                                                                                   

No comments: