Friday, December 21, 2012

~Jumaat Kembali~

Assalamualaikum dan selamat pagi jumaat...^-^

Seronoknya bila tiba hari jumaat.  Aku memang suka sangat-sangat.  Sebab hari jumaat adalah hari yang paling aku tunggu-tunggu.  Senyum sampai ke telinga jea.  Pegi kerja pun penuh dengan semangat!

Sebab aku seronok??Esok sabtu dan lusanya ahad.  Siapa tak tahu?Heeee..Aku seronok sebab cuti hujung minggu.  Tak payah pikirkan anak-anak kat mana.  Sudah semestinya mereka bersama aku 24 jam untuk sehari.  Tapi minggu nie best sikit sebab isnin dan selasa aku cuti.  Yeahhhhh.  Heaven sangat-sangat 4 hari di rumah bersama anak-anak.  Asben?Dia tak masuk dalam ini cerita sebab dia keje.  Orang keje shif nie susah dah.  Walaupun hari off day kadang kena ganti orang.  Boring!!So aku kena spend time dengan anak-anak jea.  Nie lepas gaji boleh bawak dia orang jalan-jalan.

Oklah tue saja cerita pagi ini.  Menaip entry ini sebelum memulakan kerja-kerja.  Sekian.





     

No comments: