Saturday, December 8, 2012

~I'm Working~

Salam semua...Selamat pagi sabtu.  Hari ini aku bekerja yea kawan-kawan.  Ini sedang bersiaran langsung dari opis yang awesome!!!Hehehe.  Ini datang dengan kerelaan hati bukan paksaan dari mana-mana pihak.  

Sebab aku bekerja???Saje suka-suka nak kerja.  Tak boleh ke??Taklah..Ari nie ke opis yang awesome nie sebab nak uruskan sedikit kerja.  Sikit ke?Banyaklah.  Kerja nie kena guna sistem.  Boring betul kalau guna sistem nie.  Itu yang datang hari ini.  Bukan nak tunjuk rajin yea.  Kalau boleh baik aku golek-golek dengan anak-anak aku kat rumah.  Lagi heaven.  Nak tahu apa aku kena buat hari ini?Sebelum tue update blog dulu sebelum stress datang.  Cool yea.  Dont be stress..


Inilah sistemnya.  Sistem HRMIS.  Korang tahu tak?Sesiapa yang pernah guna mesti tahu sistem nie macam mana.  So pagi nie aku kena fokus terhadap sistem ini.  Fokus yea...Sila fokus dan please be good ok.  Apa-apa pun aku kena siapkan SKT aku dulu then baru tengok orang lain punya.  Anak-anak aku??Oh yea.  Hari nie papa dia orang jaga.  Rasalah pulak dok bertiga kat rumah.  Aku rasa sekarang nie laki aku sedang bertarzan kat rumah kot.  Hehehe... Ingat nak stay sampai petang tapi tengok pada keadaan.  Ok that's all for this morning.  Nanti aku update lagi bila-bila senang. 

Nota kaki>>>Entry ini ditaip di rumah.  Cuma published dari opis yang awesome nie.  Takut orang salah anggap.  Tq







                                                                                                                    

No comments: