Sunday, December 9, 2012

~Nikmati Teh Cameron Highlands~

Salam semua...

Entry sebelah malam sebelum masuk beradu.  Anak-anak sudah tido bolehlah mama dia orang update blog kejap.  Saje buat entry nie sebab mira mokhtar suruh amik gambar teh yang dia beli dari cameron.  So malam ini, akak buat entrynya yea.

Aku memang suka minum teh cameron yang perisa strawberry.  Wah, sedap sangat.  Bila ada orang pegi ke cameron haruslah aku mengirimnya dan petang tadi aku buat teh ini lagi.  Hujan-hujan minum teh alangkah nikmatnya.  Memang layan..Kebetulan tadi mak dan adik aku datang ke rumah.  Mestilah ada minum petang.  Jom layan gambar pulak...

Aku kirim 2 kotak teh strawberry nie.  Versi tamak aku biasalah kan.

Seeee...teh strawberryku.  Awesome!!!Cantik tak teko aku.  Teko nie dapat masa aku kawin dulu.  Baru guna nie sejak ada rumah.  Kalau tak doklah ko wahai teko dalam kotak.
 
Ditambahkan pulak dengan makan kuih pau.  Lagi awesome.  Pau tue aku beli jea tak buat.  Aku sempat buat popia ayam tadi tapi tak sempat nak amik gambarnya.

That's all for tonite.
Nite!!!
Publish!







                                                                                                                    

1 comment:

Anonymous said...

If you would like to increase your familiarity simply keep visiting this web site and
be updated with the most up-to-date gossip posted here.


Also visit my web site :: weightloss