Thursday, September 27, 2012

~Spontaneous Thursday - Aku Dan Senior~


Hari nie lambat update blog sebab malam tadi tak sempat nak update.  Nie semua gara-gara duduk depan tv menonton drama kegemaran aku buat masa sekarang.  Nanti aku ceritakan drama apakah itu??Mood happy sebab dapat jugak akhirnya aku menontonnya di tibi.  Hehehe..

Oklah selalu menyimpang kan.  Tajuk lain, gambar lain dan isi lain.  Mukadimah selalu nak panjang sampai selalu terjadi kes menyimpang.  Ini gambar aku dan kawan-kawan opis aku.  Masa nie kita orang di majlis perhimpunan dan jamuan raya.  Ini semua kira senior-senior aku nie.  Inilah baru dapat bergambar beramai-ramai.  Suka pulak aku tengok gambar nie.  So dalam gambar dari kiri adalah aku, Kak Nisah, Kak Rehan, CC Noraini dan juga Kak Mimah.  That's all untuk seketika ini.  Nanti kita cerita lagi yea. Nak makan dulu.







                                                                                                                      

No comments: