Monday, September 10, 2012

~Parcel Yang Ditunggu-Tunggu~

Lunch hour ok.  Hari nie ada jamuan and of course dari pagi tadi aku nie asyik makan.  Bila perut kenyang mata nie asyik nak terkatup jea.  Kalau dihulurkan bantal nie siap berselimut memang lena sampai ke petang.  Nikmatnya kalau dapat tidur.  

Nak hilangkan mengantuk nie baiklah aku update cerita ini daripada tersimpan sebagan draft.  Ini pun menaip sampai berpuluh kali menguap.  Entry sebelum ini yang aku menantikannya sudah berada di genggaman aku.  Teruja sekali tapi yang lebih teruja kepada novel yang satu itu.  Mari kita tengok bungusan yang aku terima beberapa hari lepas.
 
Parcel yang aku terima rabu lepas.
 
Inilah novel-novelnya.  Kasih Antara Kita dan Seindah Sakura.

Parcel kedua yang aku terima selang sehari dari parcel pertama.  Sebenarnya parcel ini yang lebih aku nanti-nantikan.

Tadaaaaa...Inilah novel yang aku paling nanti-nantikan.  Geram punya pasal tak dapat tengok kat tv.  Baca novel dia dulu.  Semangat baca yea.  Nak tengok dramanya kena tunggu orang lain download dulu barulah dapat tengok.







                                                                                                                         

4 comments:

GREENJADE said...

tak rugi baca Adam & Hawa tu..best

rasa mcm best novel dr cerita bersiri kt astro tu..hehehe

Fiza Rahman said...

Nak cari novel adam & hawa ni jugak lah.

Pink Lavender said...

makneng dah donlod cite nyer!!!
hu3...ngengada tau aron ajis tuhh

mira_mokhtar said...

wah untung la ada novel adam hawa nk pnjm blh??he3