Monday, September 3, 2012

~Schoolmates Aku Bertandang Ke Rumah~

Ada di antara mereka yang pernah jadi classmates aku jugak.  Yang ini dah lupa raya keberapa dia orang datang rumah aku tapi yang ingat hujung minggu.  Mula-mula salah sorang kawan aku sms aku kata nak datang rumah tapi kebetulan masa tue aku keluar beraya.  So aku suruh datang esok hari.  Dapatlah aku prepare something untuk kawan-kawan aku.

Malam tue aku telefon kawan aku dan dia orang nak lunch kat rumah aku.  So dalam kepala dah terfikir nak masak apa.  Kena bertindak pantas yea.  Aku decide nak masak nasi tomato dan 2,3 jenis lauk.  Tapi memang tak menang tanganler nak buat sorang-sorang.  Aku telefon adik ipar aku mintak tolong dengan dia.  Memang tak cukup masa sebab malam kan aku pi berjalan raya.  Nak buat sebelah malam memang badan dah letih.  Kalau buat sorang-sorang esoknya aku dengan kids lagi.  Memang tak jadi keje.  Sekurang-kurangnya kalau adik ipar aku ada boleh adik aku tengok-tengokkan anak-anak aku.  :D

Oklah jom kita tengok beberapa keping gambar semasa hari kejadian.  Ini baru beberapa orang kawan sekolah yang aku jumpa sudah heboh.  Kalau dapat jumpa ramai-ramai lagi happening kan.  Jumpa kawan lama.  Ada yang tak jumpa bertahun.  Berhubung melalui sms, fb atau whatsapp.  Bila nak jumpa ramai-ramai memang ada jea halangan.  Sorang tak baliklah, sorang ginilah, sorang gitulah.  Macam-macam dan sudahnya nielah beberapa orang yang ada.  Jom tengok gambar.
Inilah kawan-kawan sekolah aku.  Yang lelaki berbaju biru tue adik kawan aku.  Member aku semua perempuan.  Almaklumlah sekolah convent mana campur kan.
Inilah kawan-kawan aku.  Yang datang nie sorang jea yang kawin.  Lain masih lagi single tapi tak tahulah available atau tidak. :D

Seronok tengok kawan-kawan aku makan.  Hilang penat.  Kalau ada yang terkurang mintak maaflah.  Aku amatur lagi dalam semua hal.  Hehehe..

Sebelum balik haruslah bergambar berama-ramai.  Muat sekali duduk kat sofa.  Nasib panjang sofa aku tue.  Macam nak amik gambar kelas pulak macam dulu-dulu.  Aku sempat tukar baju yea.  Nak bergambarlah katakan.  Kenalah pakai senonoh sikit. :D

Sekian dulu cerita daripada aku yang menyambut kedatangan kawan-kawan sekolah aku ke rumah aku yang tak seberapa itu.  Panjang umur tahun depan kita berjumpa lagi. 

Note>>Aku update yea kawan-kawan.  Kang ada pulak yang kata aku peram gambar sampai sepuluh tahun.  Hehehe..Nie ada digital kamera senangler..







                                                                                                                         

No comments: