Monday, September 24, 2012

~Cerita Hari Sabtu~

Hari sabtu lepas aktiviti di luar rumah.  Seperti biasalah cuba menghadirkan diri dengan kenduri kawin.  Asben aku kerja tapi nak tak nak aku kena juga pergi untuk wakilkan diri.  Lagipun ini jemputan mak uda asben.  Serba salah pulak kalau tak pergi kan.  Lagi pun mak ayah aku dijemput aku bawaklah mak ayah aku sekali.

Jom tengok gambar.

Ini khemah pengantin.  Lauk pauk sudah dihidang.

 Khemah lauk untuk tetamu.

Inilah family aku.  Masa nie tengah tunggu mak uda bungkuskan lauk.  Apa yang mak aku tengok agaknya.

Ammar sudah bersiap sedia mahu pulang.  Jom mama!!!:D

Lepas dari kenduri kawin, kita orang pergi rumah kawan mak aku.  Ada kenduri nak pergi haji.  Kawan mak aku akan berangkat 27hb nie kalau tak silap aku.  Aku ajak adik aku sekali sebab rumah kawan mak aku nie lorongnya kecik.  Aku tak berani memandangkan aku nie pemandu amatur adalah lebih baik aku suruh adik aku jea bawak. :D

Adik aku dan adriana.

Last but not least gambar ammar yang ketika ini sudah meragam mahu tidur.  Tengoklah air liur dia meleleh.  Nak tumbuh gigi agaknya.  Lepas dah selesai kita orang pun balik.  Hantar semua balik rumah mak aku then aku anak beranak terus balik rumah.





                                                                                                                 

No comments: