Monday, September 3, 2012

~Lazy Day & Happy Merdeka Day~

Helloooooo...Sopan sikit pagi nie.  Assalamualaikum dan morning semua.  Mencari mood.  Entah kenapalah sejak akhir-akhir nie perasaan malas untuk ke kerja sejak mendengar cerita yang kurang enak itu.  Ermmm, mulut orangkan.   Biar jealah.  Malas nak layan.  Saya tak kacau kamu, so kamu jangan kacau saya.  Dari situ kita tahu siapa kawan kita dan siapa lawan kita.

Apa yang aku mengarut pagi-pagi nie.  Biasalah kalau hari isnin memangggg hari malas sedunia untuk aku.  Tak tahulah korang pulak macam mana.  Nak tak nak kena kerja untuk menyara keluarga.

Oklah hari tue tak sempat nak buat entry merdeka, rasanya belum terlambat lagi nak ucapkan Happy Merdeka Day untuk semua.  Gambar di atas baru berkaitan yea.  Itu gambar adriana masa kita orang pi tengok bunga api malam merdeka.  Next entry untuk malam merdeka kami yea.  Oklah sekian dulu entry ini.  Lunch nanti sambung entry lain pulak.

Note>>>Entry ini diauto published yea.  Aku update dari rumah.  Kang ada pulak yang cakap aku tak buat keje dok update blog aje.






                                                                                                                       

No comments: