Thursday, September 6, 2012

~Menanti Novel-Novel Ini~

Sudah hari khamis.  Kejap jea kan.  2 hari lepas saje menjengah laman web Alaf 21.  Nak tengok novel-novel.  Sekali tue tangan nie terbeli pulak.  Mula-mula nak cari novel Adam dan Hawa tapi out of stock.  Jadi aku belilah novel yang memang aku dah lama nak beli.

Inilah akibatnya kalau ada duit dalam maybank mesti ada jea benda yang nak dibeli secara online.  Mula-mula check balance duit cukuplah untuk aku beli novel-novel nie.  Dalam hati dah berkobar-kobar nie.  Padahal belum gaji lagi.  Nak-nak ada diskaun pulak nak beli novel-novel.  Setelah dicampur dan ditolak kalau beli kat kedai dan online sikit lebih kurang jea.  Lebih sikit online sebab postage tapi tak banyak pun.  Aku anggap jea duit minyak kalau aku beli di kedai.  Kalau beli sendiri belum tentu ada kat kedai.  Mana nak cari parking lagi.  So belilah secara online.:D

Novel pertama yang aku beli nie Kasih Antara Kita.  Drama Cinta Buat Emelda diadaptasi dari novel nie.  So aku beli jugak untuk koleksi novel aku.


Nak jugak simpan koleksi novel nie.  Feveret drama bersiri Seindah Sakura.  Kalau baca novel nie bolehlah terbayangkan hero dan heroinnya.

Dan jeng jeng jeng novel nie pun akan menjadi milik aku.  Selang sehari aku beli 2 novel di atas.  Aku cek sekali lagi status novel nie telah ada stok.  Apa lagi aku pun orderlah tanpa berfikir 2,3 kali.  Dahlah nak tengok drama nie kat astro tak dapat.  Kita baca novel dia dulu.  Tak sabar nak baca.  Nanti aku update lagi bila bungkusan yang aku nanti-nantikan telah sampai yea.

Oklah.  Sampai sini dulu entry aku pagi nie.  Nak stop dulu sebab nak buat kerja.  Update laju-laju nie sebelum orang berkata.  :D

Note>>>Belum gaji dah beli macam-macam.  Tak cukup duit nak makan nanti sampai gaji baca novel nie untuk hilangkan kenyang.  :D







                                                                                                                        

1 comment:

Unknown said...

smpt lg awk bernovel2 ye...

emm lepas je kawin still suke layn novel , tp bile dh ado anak trpaksa lupe kan .. psl nnt dh ralit baca smp x leh stop wakakaka