Friday, April 19, 2013

~Pertandingan Ebuku 2013 Dah Nak Berakhir~

Assalamualaikum...

Sekali lagi aku kembali untuk menulis entri. Waktu lunch tidak ke mana jadi masa yang diperuntukkan selama 2 jam ni aku habiskan di depan pc ni untuk update blog. Kalau tengok pada tajuk aku untuk entri kali ni masih lagi berkisarkan mengenai pertandingan ebuku 2013.

Memandangkan sudah mahu sampai ke penghujung yang tinggal lebih kurang 6 hari lagi untuk aku mempromosikan tentang novel yang aku tulis. Segan pulak nak kata novel. Heeee...Hari terakhir untuk download adalah 25 April 2013.

So, inilah antara list untuk top ten setakat 18 April lepas. Aku just print screen dari FB Ebook Competition 2013. Terselit sedikit perasaan gembira di dalam hati. Tapi biarlah ia akan berkekalan hingga ke penghujung.


Carta top ten setakat semalam. Macam carta lagu pulak. Aku dan mira mokhtar panggil Carta Hati. Heee. Kawan aku dah happy sikit bila karyanya sudah berada di no 5. Doakanlah kami ye kawan-kawan.

Pada sesiapa yang masih belum download, sudi-sudikanlah untuk download ebook aku ye. Cara-cara untuk download ada di SINI. Aku memerlukan bantuan daripada kamu semua untuk terus kekal dalam carta hati itu. Kalau korang tak nak baca pun tak apa, cukuplah sekadar menyokong aku. :D

Inilah hadiah untuk top 5. Mudah-mudahan ada rezeki buat aku dan juga kawan aku. Amin...Sekian dulu entri aku, nanti bersambung lagi.

Love,
A.A (Alfidah Adim)

Publish!!







                                                                                                                   

No comments: