Monday, April 1, 2013

~Back To Work!~

Assalamualaikum...

Selamat hari isnin!!!Isnin kembali menjengah dengan permulaan bulan yang baru.  Hari ini, anak aku Adriana kembali ke sekolah dan aku pula kembali semula untuk bekerja di ofis yang ohsem ini setelah tujuh hari bercuti termasuk sabtu dan ahad.  Mulakan hari ini dengan perasaan yang indah-indah sahaja untuk melaksanakan kerja-kerja yang ada setelah beberapa hari ditinggalkan.  Bercuti bersama keluarga dan untuk mencari ketenangan diri.  Tenanglah sangat kot!!Heeee..

So, ini adalah entry pertama aku untuk bulan baru ini.  Marilah kita memulakan kerja-kerja yang tertangguh dan tertinggal sepanjang bercuti minggu lepas.  Nanti aku story pasal short vacation aku bersama family di CH.






                                                                                                                        

No comments: