Friday, April 26, 2013

~Berakhirlah Sudah Pertandingan eBuku 2013~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari. Aku tak ke mana hanya duduk di opis dan sedang menikmati sebungkus nasi lemak sambil menail entri ini. Seperti yang sudah sedia maklum, tengahmalam tadi berakhirlah Pertandingan eBuku. Berakhirlah sesi berkempen aku untuk meminta kawan-kawan download hasil aku di e-sentral. Maka, berakhirlah segala-galanya.

Dan sekarang hanya menanti keputusan bagi pertandingan ini. Menanti dengan penuh debaran. Aku tidak suka menanti kerana penantian itu satu penyeksaan. Aku bukanlah jenis orang penyabar. Kena belajar untuk menjadi seorang yang penyabar. Yakin boleh!!

Sesi berkempen yang mengambil masa selama sebulan. Tak habis-habis berkempen memohon jasa baik kawan-kawan untuk download karya aku. Pada sesiapa yang sudah berbuat demikian, hanya ucapan terima kasih yang tidak terhingga dapat aku ucapkan. Doakan aku berjaya. Cewahhh, macam nak ke mana je. Pada yang tak download tu tak mengapa. Aku faham mungkin korang tak sempat.

Pengumuman penting!

Hari ini adalah hari terakhir untuk muat turun PERCUMA semua ebuku yang dipertandingkan (25 April 2013, sehingga 11.59pm).

Pemenang akan diumumkan pada bulan May nanti berdasarkan jumlah muat turun di Maxis Ebuuk dan eSentral.


Aku copy paste dari FB eBook Competition. Pemenang akan diketahui pada bulan Mei nanti. Sama-samalah kita nantikan keputusan. Doakan untuk aku dan juga Mira Mokhtar ye. :D







                                                                                                                       

No comments: