Wednesday, April 3, 2013

~Dia, Pilihan Hatiku - Qaseh Qistina~

Assalamualaikum...

Rehat ni tak keluar ke mana.  Perut sendat terlampau.  Semalam kelaparan tak ada makanan.  Hari ni bawak bekalan ada rezeki lain orang beri.  Itu yang terlebih-lebih kenyang.  Okey, masih mahu berceritakan perihal pertandingan e-buku yang aku masuk.

Sesiapa yang masih belum membacanya bolehlah download di SINI.  Sesiapa yang sudah baca diucapkan ribuan terima kasih.  Bolehlah berikan komen yang membina untuk aku.  Aku baru berjinak-jinak ke arah ini.  Tak tahulah hingga ke peringkat mana.

Ini adalah keputusan top 10 untuk minggu kedua.  Download boleh dibuat sehingga minggu keempat bulan April iaitu tarikh akhir 25 April ini.

Aku masih berada di no 4.  Keputusan tidak berganjak sejak minggu pertama.  Semoga boleh dikekalkan hingga ke penghujung.

Yang menariknya kisah tentang pertandingan e-buku ini ada dikeluarkan di akhbar berita harian minggu lepas.  Aku ketinggalan untuk mendapatkan akhbar ini.  Ebook aku adalah salah satu daripada 25 manuskrip yang menjadi tajuk di slot Sastera akhbar Berita Harian.  Muka ada senyum..^___^

Langkah-langkah untuk download ebook ada di SINI.  Bolehlah dijadikan sebagai rujukan.  Terima kasih semua pada yang menyokong.





                                                                                                                   

1 comment:

Faridzuan said...

Salam. Dari peserta ebook competition juga. Semoga berjaya, sama-sama kita dapat kekal pada top 5, boleh juga menang iPad kan? Hehehe.