Wednesday, April 24, 2013

~Sedutan Novel Dia, Pilihan Hatiku~

Assalamualaikum..

Selamat tengahari. Korang dah lunch?Alhamdulillah, aku sudah selesai menikmati hidangan untuk tengahari ni. Turun awal jam 12.30 tengahari ke cafe kerana kelaparan. Mata mengantuk bagai digam-gam gara-gara makan ubat batuk. Mengantuk yang teramat sangat.

So, untuk menghilangkan mengantuk marilah mengupdate blog. Menulis sesuatu di sini buat tatapan semua terutamanya pada kawan-kawan yang sentiasa menyokong aku.

Aku sajikan dengan sedutan daripada novel Dia, Pilihan Hatiku yang sedang dalam Pertandingan Ebuku 2013. Kepada sesiapa yang masih belum lagi download novel ini, diharap dapatlah melakukan sedemikian. Bantuan korang amat diperlukan dan sangat dihargai.

Inilah antara sedutan yang aku print screen. Jika terdapat kekurangan silalah bagi teguran dan komen yang membina yang boleh aku ambil sebagai pengajaran. Sekian dulu entri untuk tengahari ini.







                                                                                                            

No comments: