Monday, April 29, 2013

~Outing Bersama Jiran~

Assalamualaikum semua...

Selamat pagi isnin. Mulakan hari ini dengan senyuman supaya boleh menceriakan diri kita di tempat kerja. Harap dapatlah bertahan hingga ke petang. Itu yang sepatutnya supaya berada dalam mood yang baik dalam melakukan kerja kita.

Nak cerita, minggu lepas hari khamis aku dan jiran sebelah rumah aku keluar berjalan-jalan. Aku yang mesej Kak Dila ajak keluar jalan-jalan. Sebenarnya tujuan utama nak ajak keluar makan. Asben masing-masing tak ada. So sebelum makan kami ke jusco dulu bawak anak-anak bermain. Last kita orang keluar bersama tahun 2011. Ceritanya ada di SINI.

Adriana dengan Syah anak jiran.

Berempat naik keretapi. Adriana sorang girl, yang lain boy.

Adriana memang geng dengan Syah.

Ammar bawak diri je. Ni hah dok main kereta. Habis semua dinaiknya.

Gigih budak berdua ni.

Aku tukang pemerhati je.

Leka betul budak berdua ni. Ikutkan aje.

Lepas tu, kami pun mengisi perut di Pizza Hut. Macam biasa my favourite place. Sekarang Kak Dila sedang pregnant anak ketiga dah masuk 7bulan rasanya. Aku belum lagi ye. Ayat penyata terus aku bagi. Heeee...

Okeylah, sekian dulu cerita untuk pagi ini.






                                                                                                                      

No comments: