Tuesday, January 3, 2012

~Wedding Penutup Tahun 2011~

Bersambung lagi dari entry DI SINI.  Majlis persandingan kedua-kedua cousin aku yang bernikah pada entry INI dan INI yang diadakan pada 31 Disember 2011 yang lepas.  Seperti biasa kami wajiblah ada.  Majlis resepsi diadakan di Restoran Tom Yam Klasik, Melaka.  Lain daripada yang lain.

Pagi sabtu tue, asben aku hantar aku dan anak-anak ke rumah mak aku sebab asben aku keje hari tue.  Biasalah komitmen dia yang tinggi terhadap kerjayanya.  Kahhh..APC yea bang tahun nie.  Sedara dari Singapore sudah pun sampai di rumah mak aku.  Memang dah berjanji nak pegi sama-sama sebab dia orang tak tahu jalan.

Kita orang pegi dalam pukul 11.30 pagi.  Bertolak ke tempat majlis diadakan.  Sangat-sangat happening!!!Jom kita tengok gambar.  Lets the picture tell the story.

Masa nie kami semua baru sampai.  Bergambar di entrance restoran bersama orang Singapura.

Mama dan ammar.  Adik aku yang snap pic ini.

Inilah antara pose-pose daripada kami.

Adriana dengan kebaya nyonyanya.

Gambar nie semua sedang nak amik makanan.

Sedang menikmati juadah yang telah disediakan.  Terbaeekkk!!

Mak dan ayah pengantin sedang menyambut tetamu.

Dua pelamin yang tersergam indah.

Pengantin kecik..Hehehe
Gambar dari kiri : Ayah aku sedang makan, my adik biras and her doter and the last picture is my doter.
Gambar kiri : Ammar sedang minum susu.
Gambar kanan : Adriana dan best cousin forever.

Gambar ini kami bergilir-gilir mendukung dan menjaga ammar.  Akhirnya ammar tertido dengan mamangnya, adik aku.  Alhamdulillah. 

My adik biras with my beautiful niece.

Inilah gaya-gaya dari kami semua.

Kami lagi.
Pengantin telah diarak dan sedang bersanding di atas pelamin.
Adriana bersalaman dan bergambar bersama pengantin.
Ini lagi satu pengantin.
Gambar terakhir sebelum kami pulang.  Sekian untuk entry kali ini.  Bersambung untuk entry ke rumah pengantin lelaki pada 1 Januari 2012.


No comments: