Monday, April 2, 2012

~BE Dari Nuffnang~

Hari nie aku just check akaun Nuffnang.  Sebenarnya hari-hari pun aku check akaun Nuffnang nie walaupun kutahu duitnya tidak ada pertambahan.  Hari tue kejapan aku check tak ada BE pun dari Nuffnang.  Hari nie bila aku tengok ada 3 BE dari nuffnang tapi  2 BE tue dari blog bussiness online aku yang jarang aku update dan yang 1 tue blog dari Our Stories.

Jadilah kan daripada tak ada.  Bersyukur dengan apa yang kita perolehi.  Kena rajin lagi menulis di sini.  Kadang mood tue jadi macam hangat-hangat tahi ayam.  Ada mood rajinler update, kalau tak ada mood maka bersawang ajelah. :D





                                                                                                                     

4 comments:

Fiza Rahman said...

Saya nyer BE masih seketul...tak bertambah pon...huhuhu...

Kakzakie Purvit said...

Kena sabar dan rajin Alin...

Kakzakie Purvit said...

Hehe... kakak dah nyanyuklah Fidah...

[leily.laily] said...

tahniah yer.. =)
kite lama dh x dpt.. huhuh