Monday, April 2, 2012

~Kembali Bersiaran Dari Rumah~

Assalamualaikum...

Kini aku kembali bersiaran dari rumah yea.  Lama jugaklah aku tidak bersiaran dari rumah hampir sebulan jugak aku tidak update blog aku dari rumah.  Kalau online pun guna handphone nokia aku jea.  Itu pun mana boleh nak update blog.  Kalau darurat nak update blog pinjamler tab asben aku. 

Inilah akibatnya kalau laptop chargernya rosak.  Jadi tak dapatler nak on laptop aku nie.  Stress ok bila tidak dapat online dari rumah.  Kenalah aku update time lunch hour.  Amik masa jugak nak beli chargernya.  Charger laptop aku rosak sebab semut dok dalam tue.  Entah datang dari mana semut-semut tue.  Tahu-tahu charger aku terbakar aje.  Tak ada tempat lain nak duduk semut nie pun.  :D

Inilah charger baru yang sudah berganti.  Maka dengan adanya charger baru laptop aku pun kembali bernyawa.  Aku pun seronok bila dapat kembali aktif berblog dari rumah. :D  Sekian...









                                                                                                                        

2 comments:

Azuin Nazry said...

Ayat yg sma diulang dari FB yer.. "wah..cam on air kt tv..hihi" sbb owner tak kasi komen kt FB smp ati..hahaha psst..igt aritu aku je prob lappy

kasehshapiah said...

hehehe..wah da leh kuak lentang laptop da ok..mahu blog sentiasa update nie... :))