Wednesday, April 18, 2012

~BE dan Cashout Nuffnang~

Sejak kebelakangan nie, aku nie asyik-asyik nak cite pasal nuffnang.  Kalau tak update nanti tak ada cite terbaru pulak dekat blog aku nie.  Tadi saje cek akaun nuffnang.  Hari-hari sebenarnya pun aku cek akaun nuffnang nie walau kutahu duitnya statik dan tidak bertambah.  Tapi ada aku kesah??Saje seronok nak tengok akaun nuffnang.  Sekali tengok ada 5 BE dari nuffnang.  3 BE dari blogshop aku.  Alhamdulillah..Terima ajelah bila nuffnang sudah bagi BE.  Jangan banyak bunyi.:D

Lagi satu mengenai nuffnang, aku sudah pun boleh cash out duit nuffnang tue.  Tapi dari hari tue aku perap dulu duit tue nak banyak sikit dari RM50.  Ish ish ish tamak sungguh.  Maka hari nie rasanya aku nak cash out ajelah duit tue.  Dapatler guna duit tue beli something.  Jangan tamak-tamak.  Moral : Orang tamak selalu rugi.





                                                                                                                        

No comments: