Sunday, November 13, 2011

~Exchange Love~

Selamat pagi.  Hari ahad hari untuk kita beristirehat di rumah.  Kaki kejung akibat main game di Family Day semalam.  Sebelum aku ceritakan kisah Family Day semalam, aku nak story kisah exchange love.  Ini adalah salah satu aktiviti untuk program family day semalam.  Setiap kakitangan kena sediakan satu hadiah bernilai minimum RM10 untuk ditukar-tukarkan kepada officemate yang lain.

Aku pun tidak ada idea untuk hadiah exchange love nie.  Semua last minit.  Aku teringat kat rumah ada set cawan yang aku suka.  Set wanted rose.  Aku fikir boleh tak kisahlah nanti siapa yang dapat.  Kalau lelaki mungkin dia boleh guna sendiri, boleh bagi wife, atau tak kisahlah sesiapa pun.

Jom tengok apa yang aku bagi.  Sempat snap picture sebelum aku membalutnya.

Ini dia setnya.

Dalamannya.

 Inilah gelas yang aku bagi.  Tapi tak ada jug.

Aku punya hadiah untuk exchange love.  Siapalah yang menjadi exchange love aku tue agaknya.  Nanti aku post kan di sini.  Last minit pun kerja pembalut pun guna kertas minyak.  Itulah akibatnya kalau semua buat last minit.  Harap siapa yang dapat tue berpuas hati dan yang penting ikhlas daripada aku. :-)

Nota Kaki>>Cerita family day bakal menyusul.  Ada 60 keping gambar.  Berpinar mata nak pilih.

2 comments:

LYAfrina said...

lma dh x merasa main tuko2 hadiah ni.. biasa zaman skolah dulu n time reunion..

adianiez AIDA said...

best nyerrr... aida buat tuko hadiah gini time family day dgn jiran tetangga ari tu. best!!! nilai yg kitorang tetapkan utk setiap hadiah is not less than RM30.

nota kaki : klik & ziarah ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~