Saturday, November 19, 2011

~Cerita Program 'TeamBuilding' JKMN Melaka Masuk Paper~

Tajuk nak gempak jeakan.  Saje nak cerita mengenai kisah Hari Keluarga dan Teambuilding yang aku pergi minggu lepas masuk dalam suratkhabar.  Nak tahu paper apa??

Paper Melaka Hari Inilah.  Kalau cerita dalam Melaka sah-sahlah masuk paper nie.  Janji masuk paper walau dalam paper ini sekalipun. :-)
Inilah cerita mengenainya, ada di muka surat 24 dalam paper hari Selasa 15 November 2011.  Kot-kot sape yang ada paper hari tue bolehlah baca cerita kami di situ.

Zoom sikit gambar nie.  Yang penting gambar kita orang masuk paper. :-)Nampak aku dan adriana tak?Sape nampak sila angkat tangan.
Ini lagi satu gambar.  Masing-masing teruja okies termasuklah aku nie.  Siap amik satu paper bawak balik rumah.  Bukan nak tunjuk sape pun.  Aku nak tunjuk dengan adriana.  Bukan main suka si adriana bila aku tunjuk gambarnya.  Sekian.

No comments: