Thursday, November 24, 2011

~Malam Tadi Off Day Memasak~

Dapatlah berehat.  Hikhikhik..Asben ajak makan luar malam tadi.  Makan kat mr M jea.  Layanlah janji perut kenyang.  Ajak mak aku sekali.  Ayah aku tak nak ikut sebab nak pi masjid.  So, tapaukan untuk ayah aku jea.  Macam biasa, asben aku beli yang family dinner box.  Jimat sikit.  Semalam pegi makan dekat Mc'D Melaka Mall.  Kalau orang Melaka mesti tahu tempatnya.  Dekat sikit sebab lepas makan nak hantar mak aku.

Keluar makan lepas maghrib.  Kita orang tak balik rumah.  Lepak rumah mak then baru keluar.  Kalau balik rumah memang tak keluarler gamaknya.  Malas yea.  Bila sudah balik rumah tak akan ada versi keluar rumah lagi.  Inilah gambar yang aku snap malam tadi.

 My little boy!!!

 Ammar, napelah seirus sangat mukamu itu, nak.  Sebenarnya dia sudah mengantuks. 

 Kakak yang ari-ari kalau boleh nak makan Mc'D.

 Mak aku dan cucunya.

 Inilah hidangan kami malam tadi.

 Adriana bedal kentang jea.

Inilah orang yang bagi saya cuti daripada memasak malam tadi.  Hehehe...TIme kasih yea bang.  Uissh,  asben aku sedang menikmati makanan yea. 

Sekian, untuk kisah malam tadi.

No comments: