Wednesday, December 28, 2016

Macam-Macam Cerita Nak Cerita

Assalamualaikum.

Hai semua.

Malam tadi berposak tulis entri contest. Saje mencuba nasib. Mana tahu ada rezeki aku di situ. Jadi berposak jugak menyusun ayat-ayat. Masa tengah kalut masa itulah jadi macam-macam. Last tutup malam tadi jam 11.59 malam. Mana tak huru-hara. Dah selamat hantar pun.

Untuk entri hari ini saja nak warm up setelah beberapa hari berehat daripada menulis entri. Macam-macam cerita yang nak aku ceritakan di sini. Jumpa blogger As Samsudin, bersantai di Hard Rock Cafe, bercuti ke Langkawi, perkahwinan anak buah dan juga berkaitan candy booth aku.

Tersangatlah banyak entri yang patut aku ceritakan. Bagi aku masa untuk aku kongsikan semuanya di sini. Kalau boleh aku nak habiskan menulis entri tahun ini sebelum melangkah ke tahun baru. Kalau tahun baru aku dah anggap entri itu sudah basi. Hahaha. Rupa makanan pula.

Aku dan anak-anak di KL Sentral sewaktu mahu ke Langkawi.

Pernikahan anak buah aku jumaat lepas.

Resepsi rumah pengantin perempuan di Sri Gombak.

Ini pula resepsi di rumah Melaka iaitu sebelah pengantin lelaki iaitu sebelah akulah. Ini aku bersama adik ipar serta anak-anak buah. Kakak dan adik-adik pada pengantin. Itu sahaja dulu buat masa ini. Entri ringkas buat petang ini. Moga ada kerajinan untuk aku menulis entri seterusnya. Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim

No comments: