Thursday, November 29, 2012

~Ole-ole Dari Cameron~

Salam dan selamat pagi khamis. Semoga hari ini menjadi hari yang lebih baik dari semalam. Entry pertama untuk hari ini adalah ole-ole dari cameron. Kan minggu lepas opis aku buat lawatan ke cameron. Si mira mokhtar kan pi sana. So aku haruslah mengirim daripadanya. Tq yea mira mokhtar.

Inilah ole2 dari cameron. Hari jumaat petang sampai terus aku amik dari mira mokhtar. Antara yang aku kirim payung, strawberry kering, kaktus. Itu jealah pun.

Ini ole2 dari kengkawan. Tq yea kawan2.

See!!!Pokok kaktus yang aku kirim. Beli sekali 6 pokok. Tak tahulah berapa lama pokok nie hidup dengan aku. Hehehe. Selalu kalo aku tanam or jaga pokok memang matilah gamaknya.

Dan tidak lupa untuk dikirim adalah teh strawberry. Nasib jumpa teh nie kalo tak mahu aku buat drama dengan mira mokhtar. Sampai melaka dia cari teh dia tak ada. Missplaced rupanya. Kalo tak, mahu aku batu belah batu bertangkup. Hihihi Itu jealah cerita aku untuk pagi khamis ini. Sekian dulu dan berjumpa di lain entry.

2 comments:

adianiez AIDA said...

kat umah aida ada 6 kaktus yg sedang sihat :-) semua beli kat cameron.

adianiez AIDA said...

mana aida punyer FM ?
nak.... aida kan obses dgn FM...