Friday, November 16, 2012

~Lunch With Hafiza Nekmat~

Siapa pulak hafiza nekmat tue kan?hihihi..Glamer ka dia tue?Ampun. Ada dia marah aku nie. Dia nie kawan sekolah menengah aku dari form 1 sampai form 5. Kira kawan gila2 dan sekepalalah jugak. Bukan orang gila yea. Tadi dapat whatsapp dari dia ajak lunch. Aku on jea. Rezeki jangan ditolak. Betul kan.

Aku makan nielah tadi dia belanja. Thanks yea my friend. Kita orang makan kat jusco lama. Ramainya orang rupanya ada sale. Kalaulah ada duit yang merimbun mahu aku shopping. Hikhikhik.

Inilah kawan aku yang bernama Hafiza Nekmat. Belum berkahwin tapi rasanya not available. Hikhikhik. Seronok dapat jumpa dia sebab dah lama tak jumpa dia. Dia keje kat Terengganu. Itu yang susah kita orang nak berjumpa. Selalu berhubung melalui fb or whatsapp jea kalo ada hot hot story. Hihihi. Lain kali kita jumpa lagi yea. Boleh berbual panjang dengan pelbagai cite menarik.

No comments: