Thursday, November 8, 2012

~I'm On Leave And J Card Day~

Selamat pagi.  Mulakan dengan lafaz bismillah.  Hari ini aku on leave dan sekarang bersiaran langsung dari rumah.  Walaupun cuti pagi-pagi tadi dah terjaga.  Tadi terjaga pukul 5 pagi.  Terus tak boleh lelap.  Rupanya aku terlelap depan tv semalam lepas abis lipat baju.  Sambil lipat baju ulang tayang balik drama Adam dan Hawa.  Ulang balik daripada episod 40 sampai episod malam tadi.  Semangat sikit lipat baju.  Kahhhhh.  Itulah penangan AH nie.  Hari nie dok kat rumah tenang sikitlah yea daripada bebanan di pejabat.  Bukan beban kerja tapi beban lain.  Hikhikhik. 
Dan hari ini jugak adalah J Card Member's Day di Jusco Bandaraya.  Tapi aku on leave nie tidak ada kena mengena dengan J Card.  Aku cuti pun sebab mak aku ke klinik.  So anak-anak aku tak ada orang jaga.  Itu sebabnya aku bercuti.  Bukan sebab J Card yea.  Rasanya aku tak pegi J Card nie.  Baik dok diam-diam kat rumah.  Kalau pegi nanti mesti lupa diri.  Hahaha.  Aku nie kan suka shopping.  So untuk menjadi seorang yang sangat berhemah dari segi belanja baik jangan pegi.  Pagi nie asben hantar adriana ke sekolah tengahari nanti aku dengan ammar akan jemput adriana di sekolah.  Rasalah sehari jadi suri rumah menguruskan hal anak-anak.  Adriana siap pesan 'Mama jangan lambat amik nana.' :D
 






                                                                                                                   

No comments: