Monday, November 5, 2012

~Isnin Datang Lagi & Today Birthday Adik Aku!!!

Isnin muncul kembali.  Kadang membosankan dan kadang tidak sama sekali.  Maka hari ini seperti biasa aktiviti aku setiap malam isnin iaitu Adam dan Hawa.  Ngeee..Asyik-asyiklah Adam & Hawa.  Tadi dah tengok sorotan untuk episod malam nie.  Memang tak sabar menanti.  Episod-episod akan datang mesti best sebab Am dan Ain akan berbaik.  So sweettt..Memang tak sabar nak tunggu scene berbaik-baik itu. :D

Hari nie aku lambat nak update blog ini.  Hari yang lemau selemau-lemaunya.  Banyak sungguh lemaunya.  Mood ke laut atas sebab-sebab tertentu di opis.  Malas bila kenangkan.  Bila sudah menanam azam di rumah bersemangat nak kerja sampai jea opis mesti semangatku hilang.  Mendung di hati sama mendung di luar yang sedang hujan.  Hujan yang turun..bagaikan mutiara...Nyanyi yea.  Tahu kan lagu siapa.  Biar lagi hujan lagi kat luar tue.  Uwahhhhh.  Sedih, kecewa.   Ya Allah tabahkanlah hatiku dan berikan aku kesabaran di dalam diri.
 
And today is my brother's birthday.  Satu-satunya adik aku.  Hari ini genap umurnya 27 tahun.  Beza dengan kakaknya 2 tahun jea.  Comel tak?Bukan adik aku yea. Aku tanya anak dia comel tak?Ini gambar yang aku ada dalam koleksi aku dia bergambar bersama anaknya.  Ucapan dari seorang kakak buat adik.  Happy besday yang ke 27 tahun.  Semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan apa yang dihajati dan diimpikan menjadi kenyataan.  Any request??Kalau nak request pun dapat buatkan kek saje yea.







                                                                                                                     

1 comment:

mummY daniSha said...

jgn sedey2 fida heehe..be hepi..yg penting ujung bulan dppt gaji..=)