Wednesday, March 13, 2019

Penangan 11.11

Assalamualaikum.

Selamat tengah hari.

Entri ringkas tengah hari ini. Memandangkan entri ini tersimpan rapi dalam draf, aku gigihkan juga diri untuk menulis. Bukan apa, sebab ada gambar kawan aku yang turut terjebak membeli novel-novel sempena Jualan Gudang Online yang dibuat oleh Karangkraf Mall.

Sejak bulan Oktober sebenarnya aku terjebak membeli novel-novel secara online dengan Karangkraf. Mana tidaknya, jualan murah haruslah aku beli. Macam-macam buku yang aku beli bukan setakat novel sahaja.

Posternya.


Aku siap belikan untuk kawan-kawan. Bukan aku belikan untuk dia orang tapi tolong orderkan. Dia orang bagi tajuk dan aku pilihkan guna akaun aku. Tepat jam 12 malam aku sudah duduk depan komputer untuk memulakan sesi membeli.


Lori KTM sudah tiba.


Ini yang aku terima.

Novel-novel yang sudah dibuka plastiknya.

Antara kawan aku yang terjebak. Katanya nak baca masa cuti bersalin. Entah habis ke tidak buku-bukunya dibaca. Yelah, ada baby kan. Hehehe.

Ini pula untuk kawan-kawan yang bukan di pejabat. Aku hantar hingga ke pintu rumah. Seronok dapat beli buku banyak-banyak walau bukan sendiri yang punya. Perkara utama buka plastiknya, aku cium buku dulu.

Perangai sangatkan.

Salam pena,
Fyda Adim


2 comments:

ejulz said...

wahhhh.. terbaek.. murah.. rugi x grab dulu..

Warisan Petani said...

Selamat mengulat buku.
Jangan lupa masak pulak.