Sunday, September 23, 2018

Mandi-manda di Atlantis Residences

Assalamualaikum.

Selamat malam.

Marilah kembali menulis di alam maya. Semalam dan hari ini saya sibuk. Sibuk mengemas sudut membaca dalam bilik bacaan. Ruangnya terhad jadi saya agak stres mengemasnya. Hahaha. Kemudian saya sibuk keluar masuk rumah. Pagi keluar sarapan dengan suami dan Ammar sebab Adriana tuisyen. Kemudian bawa mak pula beli barang.

Baiklah, ini cerita yang cuti empat hari. Percutian singkat dalam dua tiga jam di Atlantis Residences. Ini program biras. Dia ajak datang mandi-manda kat sini. Dalam Melaka aje pun. Aku pun baru tahu. Hahaha. Nampak sangat tak amik tahu.

Mula-mula aku cam tak yakin nak pegi sendiri walau dalam Melaka. Aku ni sejenis kalau tempat tak pernah sampai memang payah. Guna waze juga nak sampai sini. Hahaha.

Permandangan di luar.

Masa ni tunggu biras aku kat lobi.

Ini permandangan di tingkat tujuh.

Ada tempat budak-budak untuk mandi.

Dak Kakak dan Dak Adik.

Dengan Emma sepupu dia orang. Mak dia yang ajak aku dan anak-anak datang.

Itu sahaja entri ringkas untuk malam ini. Nanti sambung lagi. Oh ya, aku terima tawaran menulis untuk tahun depan. Sudah perlu bersiap siaga untuk menulis dari sekarang. Doakan ya semua semoga dilancarkan urusan aku. Semua ini pinjaman daripada Allah.

Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim


1 comment:

ejulz said...

menarik tempat ni :)

singgah n follow sini.. harap sudi follow http://ejulz.blogspot.com :)