Wednesday, July 9, 2014

~Doaku ( OST Ramadan Jangan Pergi )~



Ya Allah hanya pada-Mu ku bersujud
Matikanlah aku dalam keimanan
Ya Allah hanya pada-Mu ku memohon
Kurniakanlah kebahagiaan di akhirat
Jauh dan lindungi aku dari kejahatan dunia
Manusia yang sering alpa
Mengejar kemewahan dunia
 

Ku tahu suatu hari akan tiba
Waktu untuk aku pergi menghadap-Mu
Ya Allah berikan aku kesempatan
Dalam sisa waktu ini untuk aku bertaubat
 

Sesungguhnya aku berdoa
Agama umat sekian alam
Ampunilah dosa-dosa kami
Oh Ya Allah

 
Pancarkan cahaya kepada seluruh anggotaku
Mataku telingaku hatiku seluruh anggotaku

Ya Allah kabulkan doa-doa hamba
Jantungku bergoncang mendengar kalimah-Mu








                                                                                                          

No comments: